tisdag 20 januari 2009

"Hej, blivande mamma!"

Jag kommer ihåg att jag hade varit inne i en barnvagns-butik och hämtat det här vänta-barn-paketet som Pampers bjuder på. Jag kommer också ihåg att det var lite spännande att öppna paketet, eftersom jag inte visste exakt vad det skulle innehålla. Men uppenbarligen gjorde jag fel som öppnade paketet över huvud taget. Med blöjorna som ingick följde ett informationsblad som började:

”Hej, blivande mamma!”

Jag blev på extra gott humör lite senare den dagen när jag kom in på Liberoklubbens hemsida. Jag ville bli medlem men förstod inte riktigt hur jag skulle fylla i formuläret. På första raden skulle jag fylla i ”Mammans förnamn” och på den andra raden ”Mammans efternamn”.

Nåja, jag har lyckats både byta blöjor och bli medlem i Liberoklubben så jag har överlevt. På Liberoklubbens hemsida räcker det numera att fylla i ”förälders” namnuppgifter, men om det har skett någon utveckling hos Pampers vet jag inte. Någon som har koll på hur det ser ut i vänta-barn-paketen, nuförtiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar