lördag 7 mars 2009

Snälla, snälla

Min son brukar fråga vad det är för dag i dag. Om jag då säger att det är fredag frågar han "Och vad gör man på en fredag?". Han har full koll på vad man gör på fredagar och lördagar. På fredagar ”dansar man” (Let´s Dance) och på lördagar ”sjunger man” (Melodifestivalen). Det har varit väldigt roligt att se Melodifestivalen med honom. Han sjunger och dansar framför tv:n.

Nu är han här igen, och det ska bli intressant att se vad som händer under Andra chansen. Ugglas ska ju vara med igen, och min son har utvecklat en alldeles speciell relation till hennes låt ”Snälla, snälla”. Jag kommer ihåg när Molly Sandén skulle sjunga i en deltävling, och jag ville gärna höra om det var en bra låt. Hur det lät? Ingen aning – just när det var Mollys tur stod min son framför tv:n och sjöng ”Snälla, snälla”.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar