onsdag 18 november 2009

Diktafonen är en bra kompis

Den digitala diktafonen är väldigt populär just nu. Jag har mest använt den till mina egna projekt tidigare men jag har kommit på att det är trevligt att spela in saker tillsammans med min son. Han tycker att det är vansinnigt roligt, framför allt att lyssna på det efteråt såklart, och det kommer att bli trevliga minnen framöver. Jag har själv i vuxen ålder fått lyssna på inspelat material som jag var "delaktig" i som barn, och det är jättekul att lyssna på.

Just nu spelar vi in rätt mycket när vi sjunger. Min son kör på sina egna låtar men får fila lite till på texterna, tycker jag. I kväll ville han sjunga låten ”Spiderman” och det tog inte många sekunder kan jag meddela.

”Spiderman fångar alla dumma människor…sen var det slut”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar